طراحی بسته بندی و تاثیر رنگ بروی آن
رنگ در طراحی بسته بندی یکی از المانهایی است که کار و انتخاب شما را در محصول از رقبا متمایز میکند. رنگی که شما انتخاب میکنید، میتواند یک پیام را به صورت ناخودآگاه در هر یک از مشتریان القا کند. رنگ، بهترین راه برای شناخت بیشتر نام و واحدتجاری محصول به عنوان یک رسانه بصری است.
رنگ در طراحی بسته بندی باید با لوگوی شما مرتبط باشد، در حقیقت رنگ بسته بندی تصویری است که به بازار، برای جذب مشتری میفرستید. هیچگاه رنگ مورد علاقه خود را بدون بررسی پیامی که انتقال می دهد انتخاب نکنید. زیرا ممکن است با وجود خوب بودن، مناسب کار شما نباشد.
طراحی بسته بندی علاوه بر ایده پردازی مناسب، نیازمند نگاهی دقیق در ساختار تیغ ، تولید ، استفاده بهینه از رنگها و حتی تکنیک هایی است که پرتی آن را کمتر میکند. هرچند یک طراحی بسته بندی میتواند قوی و با دیزاین مناسب خلق شود اما اگر تولید آن دچار مشکلات مخلتفی باشد، میتواند هزینه نهایی را افزایش دهد. مجموعه های حرفه ای در تولید بسته بندی هستند که با مشاوره های مناسب سعی در ارایه بهترین حالت ممکن در تولید را دارند.
کامل پک با استفاده از الگوهای مناسب رنگی ، طراحان خبره و نیز دستگاه های مختلف و دانش فراوان، همواره به کارفرما در مورد انتخاب رنگ و طراحی بسته بندی پیشنهادات مختلفی را ارایه میکند. این پیشنهاد در طراحی، فروش و توسعه بازار محصول هدف بسیار موثر خواهند بود. مجموعه کامل پک در این گام سعی کرده تا در تمامی مراحل در کنار کارفرما به ارایه اطلاعات و مشاوره اساسی بپردازد تا علاوه بر طراحی بسته بندی در گرافیک ، ساختار نهایی و چاپ و رنگ آن نیز به درستی ایجاد شود.